Thursday, 23 June 2011

who is MOHAMMAD ZUHELMY???

AsSalam...
first of all, aq nk ckp yg buat blog nie bkn ad pape pn....
aku buat c0z aq bohsan...haha
dan aq xde tmpt untuk luahkan...
sumeu xfaham aq... so aq buatlah blog nie...
agipun  aq bru dpt netbo0k free dri SKMM..
aper tu??
tu ialah Suruhanjaya Komunikasi n Multimedia Malaysia...
thanks alots...huhuhu
dan aq buat bl0g nie pn xde kene mengena nga awek aq..
eh2, aq ader awek ker??
bilew??
tu persoalan private tuh..
aq buat nie sajer2 jer...
nk buat tmpt untuk mengadu nmembuang prsan STRESS aq yg sentiasa ad... 
ANYTIME n ANYWHERE 
aq stress,,
Fuhh!!!!
alangkan indah nya hidup aq ini lau dpt SOMEone yg mmpu fhm aq...
adakah dunia nie tak adil???
isshh!!
tak ah...
aq redha, nie hanya cubaan untuk diriku nie...
Alhamdulillah...:)
u all will not know how am I...
huhuhu
these because NO ONE understand mylfie...



which way would U choose??
this also the main Question in myself..
:(

this pic khas buat dia sume...
this is show of my life that are lonely..


1 comment:

  1. nie first post aq buat...
    simple je kan???
    mcm ABC..
    heheh :)

    ReplyDelete